כיור למטבח
בלוג

חיפוי זכוכית למטבח

בשנים האחרונות היה זה האי באמצע המטבח אשר הפך למשטח עבודה יעיל ובכך שבר מספר מוסכמות אשר היינו רגילים אליהם עד אותו ימים, לאחר מכן היו אלה משטחי הנירוסטה אשר הגיעו למטבחים הביתיים ישר מן המסעדות בתור משטחי עבודה ובשנים האחרונות התחלנו לראות טרנדים עיצוביים כמו חיפויי פסיפס לקירות וחיפוי זכוכית למטבח.

חיפוי זכוכית למטבח הוא רעיון שמעבר לאלמנט העיצובי שבו, הוא גם מאוד נוח ועל כך נסביר

מי מאיתנו לא חווה מספר פעמים בחייו בזמן הבישול שהקירות הלבנים והנקיים של המטבח הופכים אט אט לקירות לבנים מנוקדים בצבעים שונים בהתאם לצבע התבשיל שאנחנו מבשלים או נקודות שמן שקופצות על הקיר בגלל טיגון.

אחת הבעיות של קירות המטבח היא שהם מתלכלכים מהר מאוד בתהליך הבישול או בתהליך ההכנות לשלב הבישול. חיפוי זכוכית למטבח מונע למעשה את אותו לכלוך בכך שפתאום מאוד קל לנקות אותו בעזרת מטלית לחה או מגבת מטבח, בעוד שאם כתם כלשהו ימרח על הקיר לא תמיד נצליח להוריד אותו בעזרת מטלית לחה ולעיתים יישאר לנו כתם על קיר המטבח, דבר שמכער אותו בטווח הארוך.

מעבר לעובדה שחיפויי הזכוכית למטבח שומר על הניקיון של קירות המטבח אנחנו יכולים לשדרג פלאים את הנראות של המטבח שלנו בעזרת אותן פלטות זכוכית.

פלטות הזכוכית נותנות תחושה עיצובית של סגנון יוקרתי, סגנון נקי, כזה שמי שנכנס למטבח ורואה את זה יחשוב ישר שזהו מטבח שנבנה במאות אלפי שקלים, בעוד שחיפויי הזכוכית למטבח עולים בקושי אלפים בודדים.

יתרון נוסף מבחינה עיצובית של אותן פלטות חיפויי זכוכית למטבח הוא שהן יכולות להתאים לכל סגנון עיצובי ממש כמו דלתות כניסה מעוצבות, שכן גם אם נבחר במטבח בעל סגנון נקי ולבן פלטות זכוכית יתאימו לו כאשר מאידך גם אם נלך על קו של טבח עם ארונות שחורים חיפויי הזכוכית יתאימו.

לצפייה קטלוג כיורים למטבח