מזלף למקלחת איטלקי דגם 4414 (קיים במגוון צבעים) PB

Print

לקבלת הצעת מחיר: אנא צור קשר

מק"ט: 4414 (קיים במגוון צבעים) PB קטגוריות: ,
תיאור

מזלף מיקרופון תוצרת איטליה
תוצרת Porta&Bini איטליה

קיים בגימורים:

ניקל  קוד פריט 220***
מוברש קוד פריט 738***
גרפיט קוד פריט  738***
לבן קוד פריט 605***
שחור  קוד פריט 605***

לשמירה על אורך חיי המוצר, חובה לנקות מאבנית.

 

 

 

בעת רכישה של אביזרים לחדר האמבטיה, הרבה אנשים לא שמים לב ולא שמים דגש על בחירת מזלף למקלחת. איך לומר לכם? זה כמו לא לשים לב אם עט הדיו שקניתם, מזילה דיו בכמות הרצויה, או שהיא מטפטפת על כל הנייר וגורמת נזק. זה בדיוק ככה. התחושה של המים על הגוף בזמן המקלחת חשובה מאוד. גם עוצמת הזרם, היכולת לווסת אותו ולהגיע למידת העוצמה הנכונה בזרם הנכון.
מזלף למקלחת- טקס ההיטהרות היומי
אנחנו נכנסים להתקלח כדי לעבור את "טקס ההיטהרות" היומי שלנו. למקלחת יש הרבה מאוד משמעויות שהן מעבר לנושא של ניקיון. זה לסגור את היום נכון, להזרים לתוך המים את כל הבעיות והטרדות שהיו לנו היום, וללכת לישון יותר רגועים כדי להתחיל למחרת את היום ברגל ימין. המקלחת צריכה להיות נעימה מאוד, המזלף צריך לעבוד בצורה נעימה על הגוף שלכם. זרם מועט מדי או אגרסיבי מדי, עלול לגרום לתחושה רעה מאוד, ולא רק שלא תצאו רגועים מהמקלחת, אלא עצבניים. לכן היום יותר ויותר אנשים שמים לב לסוג מזלף למקלחת שהם קונים, כדי שאכן ישרת אותם בנאמנות.
ברשימת הביטויים של מזלף למקלחת ניתן למנות את הביטויים הבאים: נעים, מלטף, מרגיע, מקנה, יסודי ועוד. כל אלה מתארים פחות או יותר, את מה שאנשים אמורים להרגיש אחרי מקלחת טובה, בתאני שיש להם מזל, איכותי שמזרים את זרם המים בצורה נכונה.

סוגי מזלף למקלחת מומלצים
המזלפים היום למקלחת הם של חברות שמייצרות מוצרים סניטריים לחדרי אמבטיה, אבל גם שמים לב לעיצוב. משום שהם עשויים ממתכות שונות כמו למשל בראס, פליז ועוד, יש להם עיצוב תעשייתי נקי ואסתטי, שמשתלב נהדר בכל חדר אמבטיה. כולם מינימליסטיים ונותנים למזלף מה שנקרא לעשות את העבודה. יחד עם זאת יש להם עיצוב ולכן אפשר לבחור מהם את מה שמתאים לכל חדר אמבטיה.
מזל, עגול מינימלי הוא מזלף בצורה של מיקרופון עשוי מבראס. צבעו שחור ויש לו פטמות סיליקון. למי שרוצה להרגיש כמו במקלחת של עשירים מוצע מזלף בעיצוב עתיק בצבע זהב, שמתחבר גם לצינור בצבע הזה ויש לכם מקלחת זהב…
מזלף למקלחת בצבע שחור. הוא עשוי מפליז- תערובת של סגסוגת מתכת מאבץ ונחושת ומצופה באיכות גבוהה.אורכו 220 מ:מ ורוחבו 35 ס"מ מזלף נוסף הוא איטלקי דגם 4414 בצבע שחור מוברששל פורטה וביני מאיטליה. הוא נראה כמו מיקרופון וקיים בגימור שחור או מוברש.