טוחן אשפה 3/4 כ"ס עם מפסק פנאומטי דגם פרנקי WD-751 מיטרני

Print

 1,490

זמן אספקה: 9 ימי עסקים

בחירת תוספות ושדרוגים

מק"ט: פרנקי WD-751 מיטרני קטגוריה:
תיאור

טוחן אשפה FRANKE שוויץ
מבית מיטרני + מפסק פנאומטי.
הטוחן היחיד בעל טיימר לסגירה אוטומטית במקרה הצורך.
הטוחן מבית FRANKE מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת ובולט ביתרונות וביכולת שלו
טוחן מהיר בעל עוצמה של 2800 סיבובים בדקה .
מנוע 3/4 כ”ס מגנטי עם מערכת סכינים ופטישים עשויים נירוסטה.
פעולה שקטה הודות למערכת בידוד מתקדמת .
תא טחינה גדול בעל קיבולת 965 מ”ל .
ניתן לטחון את מרבית סוגי פסולת המזון (כגון עצמות, חרצנים, קליפות וכו')
מנגנון הגנה מחפצים מתכתיים.
כולל פחמים השומרים על אורך חיים ויכולת פעולה ארוכת טווח.

כולל מפסק פנאומטי להפעלה נוחה.

לחצן כרום.
לבחירת לחצן בצבע אחר – בתשלום

שנה אחריות!
מאושר ע"י מכון התקנים הישראלי

 

טוחן אשפה- וגם שמירה על איכות הסביבה

השמירה על איכות הסביבה מצד אחד, ומכשירים שעושים את החיים יותר קלים בבית מצד שני, באים לידי ביטוי במוצר אחד מתקדם ומשוכלל שמונע הרבה בעיות ומהווה היום פתרון אופטימלי והוא טוחן אשפה. טוחן אשפה מצליח להפחית באופן ניכר מכמויות הזבל האורגני בבית שמקורו במזון שאנו אוכלים. האשפה האורגנית בדרך כלל היא זו שמושכת חרקים ומהווה מקור לריח בלתי נעים. כאשר לא מייצרים שקיות אשפה בבית, כפי שכולם עושים אין יותר ריח, אין חרקים, אין כמויות מצטברות של זבל. מריבות על מי מוריד את האשפה וגם אין יותר שימוש בשקיות ניילון, שהן בלתי מתכלות ולכן גורמות נזק לאיכות הסביבה. באשפה עצמה יש גז מתאן, הגורם לאפקט החממה שמשפיע על התחממות כדור הארץ.

מגמת צריכה של טוחן אשפה!
אין בית באמריקה שאין בו טוחן אשפה, ולאט ובהדרגה זה מגיע גם לארץ. יותר ויותר אנשים, דווקא מתוך מודעות לאיכות הסביבה, רוכשים טוחן אשפה ואז הם מגלים, את היתרונות הנוספים כמו מניעת הצטברות של אשפה, חיסול האשפה מיד ועוד. בשנת 2004 ערכה היחידה להנדסת הסביבה מים וחקלאות, יחד עם המכון הטכנולוגי בישראל, מחקר שבחן את ההשפעות הסביבתיות כתוצאה משימוש בטוחן אשפה בבית. מהמחקר הזה עלה כי השימוש בטוחני אשפה, גורם להפחתה של לפחות  60% מכמות הזבל האורגני שהוא המוביל לאפקט גזי החממה. בנוסף השימוש בטוחן אשפה, מקטין את העלויות של הטיפול בפסולת מוצקה ובשפכים והמחלקה לאיכות הסביבה היום, בהחלט מעודדת שימוש בטוחן אשפה.
איך בנוי טוחן אשפה?
טוחן אשפה מורכב ממיכל אטום והוא בעל מנוע חשמלי ודיסקית טחינה, או יותר מדיסקית אחת. הוא מתחבר בקלות מתחת לכיור לחלקו העליון של פתח הניקוז. לטוחן מחברים צינור אשר יזרים את האשפה הטחונה אל מערכת הביוב. יש בארץ טוחני אשפה של מותג ISEמארה"ב. לטוחני אשפה אלה מנוע אינדוקציה עם שני דרגות טחינה עם יכולת להשקיט את הרעש ב-40%. לטוחן אשפה זה מפסק פנאומטי במקרה של עומס יתר במנוע ומפסק אוטומטי. מערכת הטחינה עשויה פלדת אל חלד,  והיא טוחנת בשני כיוונים. היא משווקת במספר כוחות סוס משתנים ומתאימה לכמויות שונות של אשפה.  ההספק החשמלי של טוחן אשפה לצד שיטת הטחינה, הם אלה שקובעים את איכות ורמת הטחינה של כל טוחן אשפה.

נתונים על אשפה בארץ.

עפ"י סקר שנעשה בשנת 2006 בארץ,  מייצר כל תושב כ-560 ק"ג אשפה ובסה"כ בשנה יש מעל 6 מיליון טון. בנוסף עלה מהסקר כי יש גידול של כ-5% בייצור אשפה, הנחלקת לאשפה אלקטרונית, אורגנית, חומרים מתכלים וחומרים בלתי מתקלים כמו פלסטיק ועוד.