ארון שירות
בלוג

אי אפשר בלי ארון שירות בחדר האמבטיה!

למרות זאת יש ארונות שירות תלויים, אבל גם מונחים ובכל מקרה כולם מטפסים לגובה. יש ארונות שירות מעוצבים יש עם דלת אחת, שתי דלתות ואף שלוש וחשוב מאוד שהחלוקה הפנימית שלהם תספיק לדרישות.
ארון שירות חייב להיות מחומר עמיד, משום שהוא מצוי בסביבה לחה ורטובה. הציפוי של ארונות שירות הוא בדרך כלל פורמייקה או שהוא בגימור אפוקסי, שלא יכול לקרות לו שום נזק במגע עם אדים או מים.

ארון שירות 2 קומות  דגם AC

ארון שירות מומלץ דגם AC. הוא בעל שתי קומות עם גוף עץ סנדוויץ' וגימור אפוקסי בצביעה מיוחדת בתנור, מה שמקנה לו את העמידות בפני לחות ומים. הוא מצויד בצירים בטריקה שקטה, יש אפשרות לבחור בצד פתיחת הדלתות לימין או לשמאל. הוא משווק בפלטה רחבה ארון שירות מומלץ נוסף הוא דגם 200009. זהו ארון מצופה פורמייקה עם גוף עץ סנדביץ' ברוחב של 40 ס"מ ועומק של 32 ס"מ ובגובה 120 ס"מ. יש לו פרזול חדשני וטריקה שקטה. של צבעים כמו אדום, שחור, אפור, צבעי פסטל ועוד.

ארון שירות עומד מפורמייקה

ארון שירות עומד מפורמייקה דגם FB, הנו ארון מיוחד בעל שתי דלתות בגובה של 1:90 כולל הרגליים. הוא מעוצב עם שתי דלתות ארוכות ומגירה באמצע ועומקו 32 ס"מ. חזית הארון מצופה פורמייקה ועשויה מעץ סנדביץ'. הוא משווק בצבעים, שחור, לבן, אפור, גוונים של חום וגוונים נוספים של אפורים. דובדבן, מעושן, ונגה ועוד.

ויש גם ארונות שירות שעשויים מהחומר HPL. זהו חומר מעובד שנעשה בתהליך של לחץ דחוס ולכן הקנה לו יתרונות של חוסן ועמידות. בקולקציית ארונות שירות משווק היום גם ארון שירות דגם דיימונד שעשוי HPL. זהו ארון בעל 4 רגליים כולל 3 דלתות ובגובה של 180 ס"מ. הוא ברוחב 35 ס"מ ועומק 35 ס"מ.

התאמת ארון שירות לחדר האמבטיה

הדבר הכי חשוב בעת רכישת ארון שירות הוא להבין מהם הצרכים שלכם בחדר האמבטיה ולרכוש ארון שמתאים לכם, הן מבחינת הגודל והן מבחינת הגוון, וכזה שיתאים לעיצוב הכללי של חדר האמבטיה. בכל חברה היום יש יועצים שהם מעצבי פנים אשר יוכלו לעזור לכם לרכוש ארון שירות לחדר האמבטיה שלכם.

קרא עודמקלחונים במבצע | ארונות אמבטיה לעיצוב מינימליסטי