אסלה
בלוג

אסלה לבית- כל מה שצריך לדעת על אסלות

עוד משחר ההיסטוריה, האנושות הבינה שלעשות צרכים בכריעה מצריך שרירי רגליים חזקים?לכן החלו ניסיונות והמצאת שיטות שונות ל"ביקור" בשירותים.

אבל לא באנו לעשות אתכם מסע חזרה בזמן ואנו לא מתיימרים להיות היסטוריונים, אבל באופן אירוני למדי מושב האסלה העתיק בעולם הי עשוי בחימר ועץ ונמצא בחפירות ארכאולוגיות במערב הודו! דווקא במדינה בה עד היום יש שירותי "בול קליעה", עובדה מצחיקה ומסקרנת כאחת, מתי הם איבדו מושב אסלה לטובת שטיפה עם יד שמאל?

השילוט המוכר בכל העולם "00" או ""WC , לגבי הראשון אולי תתפלאו לשמוע שאין הסכמה על מהות הש, חלק סבורים כי מדובר בטעות כתיב ולמעשה הכוונה הייתה לשירותי קצינים(officers only)וחלק סבורים כי המקור הנו במלונות שוויצרים עתיקים בהם השירותים סומנו כמו מספר החדר(01-02)בכל מקרה העולם מכיר את שני הסימונים כבלתי מעורערים.

כלים סניטריים הסקירה על סוגי האסלות השונות הקיימות בשוק. התמזל מזלנו ונולדנו בעידן מתקדם, טכנולוגי, עשיר באפשרויות והכי חשוב ניתן לתת מענה לכל צורך אישי, ולא רק כמוצרי מדף בייצור המוני(אין בהם כל רע, אבל מי שמחפש לבזבז כסף על אסלה..יכול).

אסלות ביתיות באות במגוון צבעים, החל מהאסלה הרגילה וכלה באסלה מעוצבת, מחוממת בעלת מנגנון חשמלי למושב וכיוצא בזה. המחירים נעים בין מאות שקלים בשביל אסלה פשוטה ועד לאלפי שקלים רבים לאסלה מעוצבת. תלוי עד כמה אתם אוהבים את חדר השירותים שלכם.

אסלות מונובלוק: אסלה מונובלוק עשויה מחרס ומגיעה כחלק אחד יחד עם מיכל ההדחה, מבוקשת מאד ברחבי העולם, הן בשל נוחות ישיבה ואיכות טובה במחירים סבירים.

אסלות מונובלוק אסלות מונובלוק

אסלה עומדת: האסלות של פעם המקובעות לרצפה, ניתן לרכוש במאות שקלים ונחשבות עמידות מאד לאורך שנים.

אסלה עומדת אסלה עומדת

אסלה תלויה: מחוברת לכיר ולכן הכינוי "צפה" שכן אינה מחוברת לרצפה כלל ומאפשרת ניגוב מלא של כל סביבת השירותים. כאשר האסלה תלויה המנגנון(ניאגרה)מוסתר בקיר ולכן העלויות להתקנת אסלה מסוג זה גבוהות יותר.

אסלה תלויה אסלה תלויה

אסלת בידה: אסלה שהומצאה למען נשים בעיקר למטרות שטיפה אינטימית, עם השנים השימוש בבידה יורד עקב מוצרי ההיגיינה הקיימים, והעובדה כי לרוב האנשים אין מקום מספק בחדר הרחצה/שירותים למיקום של אסלה נוספת.

אסלת בידה אסלת בידה

אסלות מעוצבות/חכמות: מגוון של צבעים ואפשרויות הכולל בידה מובנה, שלט רחוק לחימום האסלה, הורדת מושב וכ'. המחירים מתחילים מעל 2,000 ₪ וצפונה. תלוי עד כמה אתם אוהבים להתפנק.

אסלות מעוצבות אסלות מעוצבות

לכל בית וחדר רחצה/שירותים אנו בעידן הקרמיקה נדע להתאים עבורכם את האסלה הנכונה שתתאים לגודל החדר. ליתר האביזרים ולעיצוב כך שהחדר יהפוך למקום השקט והבטוח שלך בכל פעם שתחצה את הדלת. שלא תרגיש בצפיפות או בצורך לבוא במגע עם מוצרים אחרים כדי למצוא את הזווית הנוחה לך. בחנות הקסומה שלנו תמצאו עשרות רבות של דגמים לכל כיס ומשאלה.  ולכל גודל חדר רחצה רחב או קטן ככל שיהיה.

אצלנו תמצאו אנשי מקצוע שידעו להמליץ לכם על הפתרון הטוב ביותר עבורכם, לתרום מהידע והניסיון שלנו כדי שאתם תקבלו את ההחלטה המתאימה לכם.

בנוסף לאסלות, אנו מספקים מענה מלא של כלל חדר הרחצה, החל מהקרמיקה וכלה בברזים, מקלחונים מעוצבים ורגילים במגוון עצום. רכישת כל המוצרים לחדר הרחצה באמצעותנו תבטיח לכם אספקה מהירה, מוצרים איכותיים ומחירים הוגנים.

נשמח לשרת אתכם עם חיוך וסבלנות ?