מקלחון פינתי משודרג במידות מיוחדות דגם BR 42 - דלתות עם מוטות למגבת
בלוג

מקלחונים לפי מידה – ככה בוחרים מקלחון!

בכל פעם בה אנו משפצים את הבית, או את חדר הרחצה שלנו, עולה השאלה מה גודל המקלחון שאנו רוצים. לכל אחד מאיתנו ישנה הפנטזיה למקלחון מעוצב, משודרג ומפנק ולשם כך אנו זקוקים לתכנון מותאם ואישי לפי מידה וגודל. מקלחונים לפי מידה אינם סטנדרטים ועלינו לבדוק בדיוק איזה גודל יתאים לנו באופן כזה שהחלום העיצובי שלנו יוגשם במלואו.

מה צריך לדעת על מקלחונים לפי מידה? 

גודל. 

"מקלחון לפי מידה" אומר כי אנו יוצאים מהמידות הסטנדרטיות ויוצרים מקלחון חדש, המותאם לגודל חדר הרחצה שלנו, בין אם מדובר במקלחון פינתי, חזיתי, מעוגל, FREE STANDING חשוב לדעת בדיוק מהן המידות הדרושות לנו, רוחב, אורך וגם גובה. 

מפרט כללי.

במקלחון אנו לא רק מעמידים את כנפי הזכוכית, אלא גם פרזול מעוצב או הדפס מיוחד בדוגמא עיצובית כזו או אחרת על הדלתות/ האריחים ובנוסף ואולי אף בעיקר, סוג הברזים/ ראש גשם, פתח הניקוז (אינטגרלי או מובנה).

עלות.

בכל הקשור למקלחון לפי מידה, חשוב לדעת כי לא משנה מהי המידה, מדובר במקלחון שאינו סטנדרטי ולכן, סביר להניח כי עלויות מקלחון שכזה תהיינה גבוהות ממקלחון רגיל. 

הזמנה מיוחדת.

כפי שבוודאי צפוי, לעתים מקלחונים לפי מידה דורשים יותר זמן ייצור במפעל, שכן צריך להעמיד תבנית מיוחדת רק בעבור המקלחון ולא כפי שיש במפעל, בשיטת סרט נע. לכן, סביר להניח כי זמן האספקה של המקלחון לפי מידה יהיה אורך יותר מאלו הסטנדרטים (לא תמיד).

אילו סוגים של מקלחונים לפי מידה קיימים בשוק? 

אתם בוודאי מכירים את האמרה "אין דבר שכסף לא יכול לקנות" ובמקרה של מקלחונים מיוחדים לפי מידה, האמרה נכונה אף שבעתיים, שכן, ככל שהמקלחון שתרצו לייצר יהיה מיוחד יותר, חריג במידותיו ובעיצובו, כך סביר להניח יהיה גם המחיר. אבל, אם יש לכם את האפשרות, אנו אומרים לכם – לכו על זה ועד הסוף!

כך או כך, ישנם כמה סוגי מקלחונים:

  • מקלחון מרובע פינתי – ממוקם בפינת חדר הרחצה עם שתי כנפיים לפתיחה וסגירה.
  • מקלחון חזיתי – ממוקם על קיר חדר הרחצה והכניסה אליו אפשרית רק מחזיתו.
  • מקלחון FREE STANDNING  – מקלחון שאינו נמצא בין קירות והדפנות עשויות זכוכית. 

לכל אחד מהמקלחונים שמייצרים ניתן להעמיד אגנית למניעת רטיבות סביב המקלחון, או לרצף בריצוף נגד החלקה באותה הגוון של כלל החדר עצמו.

סוגי ברזים/ ראשי גשם למקלחונים לפי מידה, גם הם רבים ומגיעים במגוון צורות, עיצובים וצבעים. קחו את הזמן ואל תמהרו, שכן, את המקלחון אתם לא מחליפים בכל יום וחווית המקלחת היא חשובה. לכן, תנו מחשבה מעמיקה ורק אז, צאו לדרך. 

מקלחונים לפי מידה עם עידן הקרמיקה

בדיוק מהסיבה שאתם לא מתכננים להחליף את המקלחון בעוד שנה, או שנתיים, כדאי לרכוש את המקלחון אצל חברה אמינה ומקצועית, כזו שתוכל להעניק לכם שירות מלא, מקיף ומקצועי.

עידן הקרמיקה – המקלחון הבא שלכם!

קראו גם על: מקלחונים במבצע