ארון אמבטיה מעוצב עומד משטח בוצ'ר דגם ארון קורסיקה משטח עץ ASIL
בלוג

המדריך המלא לרכישת אביזרי אמבטיה (מעודכן 2022)

חדרי רחצה הם סוג של חלום ועונג לכל אדם, גם לגברים שאינם מתעניינים לגבי עיצוב חדרי רחצה. ברור להם כי בת הזוג שלהם תעשה הכל על מנת להפוך את חדר הרחצה להגשת חלום. בקיצור, גם גברים ללא כל חוש עיצוב ואף הילדים שלכם…כולם רוצים חדר רחצה מעוצב הכולל אביזרי אמבטיה מהממים. לכן חדרי רחצה ואמבטיה הם סוג של חלום עיצובי לכל אחד וכמעט בכל בית.

אספנו כמה המלצות ודוגמאות של אביזרי אמבטיה שגם ללא שיפוץ כללי של האמבטיה, הם ישדרגו משמעותית את המראה והכייף בכל פעם שתכנסו לחדר רחצה. בנוסף לפתרונות הקבועים, כלומר האביזרים שאנו קודחים חורים בקירות עבורם. יש ליין שלם של מוצרים ואביזרים שנועדו לתת פתרון עיצובי ופונקציונלי עבור אלו שאל רוצים/אוהבים לקדוח בקירות, או מעבר לדירה שכורה/זמנית או פשוט חוסר רצון לקדוח בקירות הבית שלכם. כל אחד וסיבותיו, כאשר לרוב אביזרים אלו נרכשים על ידי צעירים וצעירות לדירה הראשונה/מושכרת שלהם לתקופת הלימודים ועקב "הזמניות" שלהם בכל דירה, לעיתים גם פחות משנה. לכן אביזרים אלו נותנים מענה מושלם גם ברמה העיצובית וגם בהיבט השימושי. שכן בדקות בודדות אתם יכולים לשדרג את חדר הרחצה בדירה שלאיה עברתם היום.

אביזרים לאמבטיה- ללא קידוח

אביזרי אמבטיה הנתלים בוואקום על קירות חדר הרחצה הם הפתרון היעיל ביותר עבור:

  • צעירים/סטודנטים העוברים לגור בדירה שכורה, לרוב ינדדו בין מספר דירות עד לסיום הלימודים או חתונה. לכן אין טעם לקדוח בקירות שכן יצטרכו לתקן זאת בעת החזרת הנכס לבעליו וזה במקרה הטוב. במקרה הרע יקדחו לתוך צינור מים ואז הנזק עצום ויכול להגיע אלפי שקלים רבים שכן יש צורך לשבור חלק מהקיר על מנת להגיע לצינור, לתקן ואז גם לתקן את הנזק בקיר. בחשבון פשוט תיקון של 3000 ₪ ומעלה. סכום שרוב הצעירים יתקשו לשלם ולמען האמת אין בכך צורך. קדיחות בקירות נועדו יותר למגורי קבע בו תבלו שנים לא מעטות.
  • שוכרי דירות אחרים: קהל שאינו רוכש דירה אלא מתגורר בשכירות כל ימי חיו, מסיבותיו שלו. אלו גם נודדים בין דירות ולרוב גם מנסים לחסוך כסף בכל מעבר כזה. לכן אביזרי אמבטיה מעוצבים הנתלים בוואקום קלים להעברה מיידית וללא כל נזק. בחרנו להציג לכם מספר אביזרים מעוצבים הנצמדים לקיר ללא קידוח.

מתלה מגבות בית מלון-כושר נשיאה 30 קילו.

מתלה מגבות בית מלון-כושר נשיאה 30 קילו.

מוט מקלחת מעוצב-נצמד לקיר 

מוט מקלחת מעוצב-נצמד לקיר

מוט לתליית מגבות

מוט מקלחת מעוצב-נצמד לקיר 

מוט מעוצב לתליית מגבות נצמד קיר

מוט מעוצב לתליית מגבות נצמד קיר

סל כביסה נצמד קיר-עד 30 קילו

סל כביסה נצמד קיר-עד 30 קילו

מתקן תליה למכשיר ייבוש שיער(פן)

מתקן תליה למכשיר ייבוש שיער(פן)

מתקן תלייה למברשות שיניים

מתקן תלייה למברשות שיניים

מתקן תלייה לנייר טואלט-נצמד בוואקום

מתקן תלייה לנייר טואלט-נצמד בוואקום

כלים סניטריים כפי שאתם יכולים לראות, ניתן לשדרג ולחדש כל חדר אמבטיה על ידי החלפת אביזרים בקלות ובמהירות. ללא צורך בקדיחות בקירות, הזמנת בעל מקצוע שעולה מאות רבות של שקלים, או הסיכון בקידוח צינור מים חמים/קרים כפי שקרה לעבדכם הנאמן ומאז קשה לי לשכוח את הבושה ואת הנזק היקר מאד שגרמתי. בכל בשל רצוני לקדוח אביזרי אמבטיה.

לכן מומלץ בחום רב בדירות שכורות אל תקדחו בקירות, אלא רכשו אביזרים הנצמדים בוואקום, גם מעוצבים, גם יפים וגם זולים יותר. וכמובן ללא עלויות התקנה או חשש לגרימת נזק.

בנוסף משלבים אביזרי אמבטיה מונחים, אשר אינם דורשים בדבקה או קידוח והכוונה כמובן לכלי למברשת שיניים, סבונייה, מתקן עומד לנייר טואלט ואביזרים משלימים אחרים ההופכים את חדר הרחצה לחוויה אינטימית ונעימה. המאפשרת להוריד ממך את היום שעבר ולהתרענן בנוחות ופינוק.

אביזרים לאמבטיה

ארונות אמבטיה

חדר הרחצה הוא החדר המאתגר ביותר בבית מבחינת עיצוב, מיקום האביזרים והכל בשל גודלו המאתגר שלרוב קטן יחסית ועדיין צריך להכיל את כל האבזור, כגון אסלה, מקלחון, כיור, ארון אמבטיה, מתקן למגבות ועוד אי אלו אביזרים מגוונים הנדרשים להשלמת חדר הרחצה למקום המפלט המושלם עבורכם.

בשל הגודל כל אביזר חייב להיות בגודל המדויק למקום שהוקצע לו בחדר הרחצה, אסור שיהיה גדול מדי או קטן מדי, אלא חייב להשתלב בעיצוב ובפונקציונליות הנחוצה.

לכן ארונות אמבטיה מגיעים במגוון רחב של גדלים ומידות, בין אם כאלו המכילים שיקוע לכיור או כיור בנוי בילט אין, או כאלו המשמשים לכיור מונח. ארון אמבטיה יכול להיות פינתי/זוויתי בשל אילוצי המקום. הכל יכול להיות ולכל מצב וגודל יש פתרון.

בחרנו מספר דוגמאות וסגנונות שונים על מנת להמחיש זאת כי אין טוב ממראה עיניים.

ארונות אמבטיה ארונות אמבטיה

ארונות אמבטיה יכולים להיות ניידים, קרי, על רגליים או גלגלים ננעלים המאפשרים העברה מבית לבית. או לחדר רחצה אחר בבית כאשר חידשתם את שלכם😊 הרגליים עמידות לנזקי מים ומותאמות ללחות הקיימת בחדר רחצה. כך שאין חשש לפגיעה בארון או ברגליים, בנוסף לחולות הניקיון זה מושלם כי ניתן לנקות מתחת לארון. קיים מגוון רחב מאד ואלו כאמור דוגמאות בודדות מתוך עשרות אפשרויות.

ארונות אמבטיה תלויים

ארון אמבטיה המחובר לקיר, ללא רגליים או חיבור רצפתי כלשהו ונראה כארון "צף". ישנם עשרות דגמים ויותר המאפשרים להתאים לכל חדר רחצה את הארון המתאים, בין אם מדובר בארון גדול לכיור כפול או ארון קטן לכיור בודד, ואף ארון פינתי. תלוי מה אתם אוהבים וכמה מקום יש לכם.

ארון אמבטיה תלוי ארון אמבטיה תלוי

ניתן לשלב בין חומרים שונים, כגון פלטה עליונה מעץ(בוצ'ר)או פלטה עליונה משיש או כל אבן אחרת. ובנוסף מגוון צבעים עשיר עומד לרשותכם לבחירה.

לרוב בוחרים ארון אמבטיה תלוי כחלק מעיצוב כולל לחדר אמבטיה חדש, בין אם עברתם לדירה או בית חדש. או שיפוץ חדר אמבטיה קיים שהתעייפתם מהמראה שלו. אך גם אם מחליפים רק את ארון האמבטיה, יש לכם היצע רחב ומרהיב עין.

ארון אמבטיה ארון אמבטיה

מקלחונים לחדר רחצה-קטלוג 2022

מקלחון מושלם הוא זה שאתם מרגישים בו הכי נוח ולאחר שנכנסתם קשה לכם לצאת😊

מקלחון רחב מספיק על מנת שהגוף לא יגע בדפנות כי קר ולא נעים, או פשוט מעדיפים ששום דבר לא יגע בכם. כל אחד והרצונות שלו כל אחד והמקלחון שנועד לו.

בין אם מקלחון זכוכית מותאם אישית או גודל מובנה מתוך מספר גדלים קיימים, גוון הזכוכית או הדוגמאות המרהיבות הקיימות. לכל מקלחון ניתן להתאים את האבזור המושלם עבורכם, הן מבחינת חומר/צבע/גודל. בשנים האחרונות המגמה בחדרי רחצה הם למקם מקלחון בלבד ולא גם או רק אמבטיה. השימוש באמבטיות פוחת גם בבתים החדשים, שכן גם במקרה וישנם ילידם קטנים נוח לקלח אותם ללא בעיה במקלחון, גם בהקשר של הגיל השלישי או אנשים מוגבלי תנועה, להכנס ולצאת מתוך אמבטיה מהווה סכנה ומכשול אפשרי. גם כך חדר הרחצה לח ורטוב כאשר אנו משתמשים במקלחון.

לכן מקלחונים עברו שדרוג משמעותי בעשור האחרון הן מבחינת דגמים מובנים, או התאמה אישית לכל חדר רחצה. גם כאלו הכוללים ספסל ישיבה או דרגש מפנק, ראש מקלחת ענק הנותן תחושת גשם ועוטף במים. כל אחד ואחת יכול להגשים את החלום המפונק שלו.

בחרנו מספר מקלחונים להציג לכם, מתוך מגוון עצום.

מקלחונים מקלחונים

מקלחון מעוצב דלת זכוכית-דגם מיוחד ומרהיב עין

מקלחונים

מקלחון פינתי מעוצב דוגמאות צרובות בזכוכית.

מקלחונים

 

מקלחון 4 דלתות מותאם במיוחד לרחיצת ילדים קטנים, גישה נוחה להורה ללא צורך בפתיחת הדלת והרטבת החדר רחצה. בטיחותי גם לילד ולהורה.

מקלחונים