מקלחונים
בלוג

מקלחונים לחדרי רחצה – שילוב מושלם של נוחות ופרקטיות

אחד החדרים המדוברים ביותר בבית הנו חדר הרחצה, עצם המילה מעלה חיוך מפונק אצל חלקנו. בעיקר אלו האוהבים לקחת את הזמן במקלחת, להוריד מעליהם את היום שהיה ולהתענג במקלחון רחב ומפנק העוטף אותך במים חמים וגם סוג של סאונת אדים הנוצרת באופן טבעי.

בין אם מדובר במקלחון לחדר הרחצה של האורחים או הילדים, או שלכם. השאיפה היא תמיד לעצב ולאבזר במירב הנוחות והפינוק. מעבר לפונקציונליות שהיא חובה, הרי שחדר הרחצה כבר מזמן אינו רק משמש למקלחת, אלא מדובר בחדר ייצוגי כמו יתר חדרי הבית והתייחסות אליו ככזה מחייבת שימוש באבזור נוח ופרקטי אך מרהיב עין.

גם אלו שלא אוהבים להתקלח ממושכות אלא נכנסים ויוצאים תוך כמה דקות, חשוב להם העיצוב והנוחות. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר "במאריכי המקלחות" אזי מקלחון נוח ורחב הנו חובה. לא רק הרוחב קובע אלא המקום שמיועד להתקנתו. גם כאן ישנן פתרונות רבים ומגוונים על מנת לתת מענה עיצובי ופרקטי לכל אחד ואחת.

אנחנו, בעידן הקרמיקה מקפידים לחבר עבור הלקוחות את השילוב המושלם והנוח. ולהציע את המקלחונים שיגרמו לכם לחייך בעונג כל פעם שתיכנסו לחדר רחצה. מגוון הדגמים עצום ומאפשר שילוב של חומרים, צבעים, גדלים וסוגי מפתחים שונים. בחרנו להציג לכם מדגם מייצג של מספר דגמים.

מקלחון פינתי זוגי:

מקלחון פינתי זוגי

מקלחון פינתי מאפשר שימוש מקסימלי של המרחב הקיים, יצירת מקלחון רחב על ידי חצי עיגול המרחיב את השטח הפנימי.

מקלחון חזית:

מקלחון חזית

מקלחון חזית מאפשר סגירת חלל בין שני קירות, ניצול מקסימלי של המפתח ואלמנט עיצובי מרהיב עין. ניתן לשנות את גווני הזכוכית משקוף לאטום לחלוטין לפי רצון הלקוח.

מקלחון פינתי:

מקלחון פינתי

מותאם לניצול פינות בחדר הרחצה, ניתן לקבל במגוון גדלים וגם בהתאמה אישית.

מקלחון מותאם לילדים ומשפחה:

מקלחונים

מקלחון בעל 4 דלתות המאפשר לקלח את הילדים הקטנים מבלי להרטיב את כל החדר רחצה. נוח לפיקוח עבור ההורה.

מקלחון פינתי הרמוניקה משודרג:

מקלחון פינתי הרמוניקה משודרג

מקלחון מושלם לחדר הרחצה של ההורים, רחב ומפנק. ניתן לקבל במגוון מידות, חומרים וצבעים. וגם בהתאמה אישית.

אלו רק חלק קטן מהדגמים המרהיבים העומדים לרשותכם בחנות הדגל שלנו בראשון לציון. נשמח להכיר ולייעץ לכם לגבי האפשרויות העומדות בפניכם. אנו מספקים שרות מקצועי תוך הקשבה לצורכי הלקוח ולרוב גם מצליחים להגשים עבורם את החלום של חדר רחצה מושלם. בדיוק כפי שחלמו ובתקציב שעמד לרשותם.

נשמח להגשים גם לכם😊