ברזים למטבח
בלוג

ברזים למטבח – כל מה שצריך לדעת לפני בחירה

המטבח שלנו. אחד החללים היותר חשובים בבית ולכן אנו משקיעים בו את מרבית התקציב בשיפוץ וחושבים על כל פרט ופרט, החל מארונות המטבח, החלוקה למגירות, מה נאחסן איפה ועוד, כאשר המחשבה המובילה אותנו היא בראשית – פרקטיות – ורק לאחר מכן העיצוב עצמו. אחד מהאזורים בהם יש לחשוב פרקטית במטבח הוא כמובן אזור הכיור, קרי, גודל/ סוג הכיור וסוג הברז. אז מה צריך לדעת על ברזים למטבח ומדוע חשוב להשקיע מחשבה עמוקה טרם הבחירה? על כך במאמר שלפניכם.

מה חשוב לדעת על ברזים למטבח?

נתחיל מהעובדה שברז הוא לא מוצר שאנו רוצים להחליף לאחר זמן קצר ולכן חשוב לבחור את החברה היצרנית האיכותית ביותר שניתן, על מנת להבטיח את עמידותו של הברז מבלי שיקבל פיגמנטציה, חלודה, או שחלקים ממנו יתרופפו לאחר שימוש קצר.

נמשיך עם מיקום נק' המים של הכיור. אם הנקודה ממוקמת על קיר מעל השיש, או מתחת לשיש. לכל אחת מנקודות אלו ישנה השלכה על סוג החיבור של הברז – ברז פרח (יוצא מהקיר שמעל השיש) או ברז אינטגרלי שיוצא מתוך השיש. אם אתם יודעים מראש איזה סוג של ברז למטבח אתם רוצים, וודאו כי נק' המים בכיור אכן מתאימה לו.

עוד נקודה למחשבה היא גודל הכיור והשימוש – אם הכיור גדול, חשוב לבחור ברז בגודל מתאים ופרופורציונלי, כמו כן, חשוב שפית הברז תהיה גבוהה ונוחה לשטיפה של כלים גדולים כמו סירים, תבניות וכדומה, מבלי שמים ישפריצו לכל עבר.

סוגי ברזים לדוגמא: ברז נשלף גבוה, ברז 2 מצבים, ברז למטהר מים, ברז למטבח תעשייתי (קפיצי, נשלף, מתכוונן ועוד). כל אלו מגיעים בכמה דוגמאות של צבעים/ חומרים כמו עיצוב ענתיק, מודרני, תעשייתי, כפרי, נירוסטה. שלל העיצובים של הברזים מאפשרים לנו להתאים את הברז לסגנון העיצובי של המטבח כולו, כך שאנו לא צריכים להגביל את עצמנו בבחירה.

ונקודה אחרונה שאולי תפתיע אתכם – על הבחירה הסופית של הברז, צריך להחליט זה שנמצא במטבח, הכוונה לאדם העיקרי שמבשל ומדוע? אם אותו אדם גבוה במיוחד, או נמוך, חשוב להתאים את גובה המטבח – כולל גובה הברז, אל מידותיו, אחרת העבודה במטבח לא תתנהל בצורה נעימה וטובה, לכן, חשוב לשאול את דעתו והעדפתו.

ברזים למטבח עם עידן הקרמיקה

לעידן הקרמיקה חנות וירטואלית גדולה ועשירה במוצרים רבים לעיצוב הבית והמטבח. אנו משווקים את מיטב המוצרים של החברות המובילות בעולם בתחום עיצוב הבית הן ללקוחות עסקיים וכמובן גם ללקוחות פרטיים. באתר שלנו, תוכלו לבחור את הקטגוריות המתאימות ומתוכן את המוצרים שאתם אוהבים. בקטלוג תוכלו לראות את התמונה של המוצר, המחיר וכמובן המפרט הטכני. בקטגוריית ברזים למטבח שלנו, ישנם דגמים רבים ועיצובים שונים של ברזים, שיכולים להתאים לכל סגנון עיצובי שיש, מה שיבטיח לכם מטבח מושלם ויפיפה מלא באווירה והרמוניה.

לא מוצאים מה שחיפשתם?

צרו קשר נשמח לסייע.

עידן הקרמיקה.

ראו גם:ברזים לאמבטיה