מקלחון פינתי במידות גדולות דגם BR 16 - דלתות וקבועים
בלוג

מקלחונים במבצע – איך יודעים במה לבחור?

בעידן הקרמיקה מאמינים כי החלפת מקלחונים בחדר הרחצה, לא אמור לעשות לכם חור בכיס, או להיות כרוך בשבירת תכנית חיסכון ולכן, אנו מציעים לכל לקוחותינו מגוון רחב במיוחד של מקלחונים במבצע. 

לעידן הקרמיקה חנות ווירטואלית המציעה את כל הדרוש לכם לשיפוץ חדרי הרחצה בבית, כמו למשל: אגניות, ארונות לאמבטיה, אסלות, חיפויים ועוד. אנו מזמינים אתכם להיכנס ולהתרשם מהמבחר הגדול של מיטב היצרנים בענף אותם אנו משווקים ללקוחותינו. 

איך לבחור מקלחון?

אמנם הוא אינו תופס את כל החלל, אך הוא בהחלט נחשב לעיקר – המקלחון. החלטתם להחליף/ לשנות את המראה העיצובי בחדר הרחצה שלכם וכעת אתם מתלבטים איזה מקלחון מתאים לכם, האם חזיתי/ פינתי, האם עם אגנית או רק שיפוע בריצוף, האם מקלחון עם דלת כנף או הזזה? כיצד ניתן לדעת מה הכי מתאים לחדר שלכם?

  • זכוכית: יש להקפיד ולבדוק כי הזכוכית עומדת בתקן הישראלי לבטיחות (מחוסמת או רבודה).
  • פינתי / חזיתי/ התאמה אישית: בהתאם לתנאי השטח אצלכם. במידה ומדובר בעיצוב אישי ישנם שני משתנים- מידות ותקציב. 
  • דלת כנף/ הזזה: בהתאם לתנאי השטח. אך ברמה הפרקטית קל יותר לנקות דלת כנף ועלותה פחותה מאשר דלת הזזה. 
  • רצפת המקלחון – האם שיפוע / אגנית: המשך ריצוף המקלחת פנימה למקלחון מייצר אחידות נעימה לעין, לעומת אגנית אשר תמנע ממים לגלוש. לכל אחד מאלו יתרונות וחסרונות אותם עליכם לקחת בחשבון במקלחת שלכם. 

ישנם פרמטרים נוספים לקבלת ההחלטה – איזה מקלחון מתאים לכם – ניתן לבחון באתר מקלחונים במבצע ולקבל החלטה מיטבית, הן בעיצוב והן במחיר. 

 היכן כדאי לרכוש מקלחונים במבצע? 

לאחר שהכנתם את רשימת הקניות לחדר הרחצה, כלים סניטריים, חיפויים, ריצוף ואביזרים נלווים, אתם בוודאי מתחילים לבדוק ברשת את המקומות המומלצים למקלחונים במבצע ולכן הגעתם לכאן, שכן, בעידן הקרמיקה עושים את המקסימום עבור הלקוחות ומציעים מקלחונים במבצע של מיטב היצרנים המובילים בשוק מתוך קטלוג רחב הכולל מחירים, מפרטים טכניים והסברים על כלל המוצרים. 

ב"עידן הקרמיקה" חושבים תמיד על הלקוח ועל חווית הקנייה ולכן העמדנו לרשותכם את קטלוג המקלחונים של יצרנים מקומיים ושל החברות המובילות בעולם וזאת במחירים אטרקטיביים במיוחד. כמו כן, באתר ניתן לרכוש מוצרים משלימים לשיפוץ הבית בדרך קלה ונוחה ומבלי לצאת מהבית כלל. נציגי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לסייע לכם בבחירה, תוך התאמה ספציפית לבית והצורך שלכם, כך שתוכלו להיות רגועים ובראש שקט. 

מקלחונים במבצע של עידן הקרמיקה

לאחר שנות פעילות רבות בתחום הסניטריה, הפכה עידן הקרמיקה לשם מוביל לאמינות ומקצועיות ואנו מקפידים ללוות את לקוחותינו גם לאחר תום הרכישה על מנת לוודא כי אכן הכל הותקן כשורה ולשביעות רצונו המלאה וכך נעשה גם אתכם. 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

עידן הקרמיקה