בלוג

אמבטיון – השילוב המושלם

אמבטיון – על מה מדובר?

אמבטיון הוא שילוב של מקלחת ואמבטיה על כל היתרונות של השניים. אמבטיון נחשב כפתרון העתידי והאידיאלי וזאת משום שהוא מצליח לשרת גם אנשים שאוהבים להתקלח במקלחון וגם אנשים שנהנים להתרחץ באמבטיה. האמבטיה נחלקת למקלחון על ידי דלת מיוחדת שמאפשרת שימוש בחלק מסוים מהאמבטיה כמקלחון.

באמבטיון יש אפשרות לבחור בברז או בטוש. אם בדרך כלל נהניתם לשבת באמבטיה מלאת מים ועדיין תמיד רציתם שתהיה לכם את האפשרות של מקלחת קצרה בימי הקיץ החמים, אמבטיון הוא הפתרון האידיאלי בשבילכם.

עיצוב חדר אמבטיה

חשוב לדעת שהתקנה של אמבטיון בחדר הרחצה תשפיע בצורה משמעותית על המראה של חלל זה. המראה המיוחד והיוקרתי של האמבטיה המשולבת במקלחון ירשים כל אחד שיכנס לחדר האמבט שלכם. חשוב להחליט מראש מה הסגנון של לוחות הזכוכית שיכסו את האמבטיון, נכון להיום יש אפשרויות רבות וכל אחד יוכל להתאים את הדלתות לסגנון העיצוב הכולל של חלל זה.

יש אפשרות להחליט על לוחות זכוכית בצבעים שונים ובמרקמים מיוחדים. אם עד היום מקלחון לא אפשר את הפינוק של האמבטיה ובאמבטיה תמיד נוצר מצב שכל המים השפריצו, אמבטיון יפתור את הבעיה על ידי לוחות הזכוכית שלא יאפשרו יציאה של מים מתחום אזור הרחצה. יעיל במידה רבה מכל וילון לאמבטיה ששימש אתכם עד כה.

היתרונות של מקלחת ואמבטיה

  • מקלחת – היתרונות של מקלחון באים לידי ביטוי בחסכון במים ובכך גם בתרומה משמעותית לסביבה על ידי התחשבות במשבר המים בישראל. יתרון נוסף הוא החסכון במקום בחלל חדר הרחצה, המקלחון אטום ליציאת מים ולכן חדר האמבטיה לא יהיה מלא בשלוליות או הצפה של מים.
  • אמבטיה – היתרונות של אמבטיה הם הפינוק של כניסה פעם פעמיים בכמה חודשים אל אמבטיה מפנקת, מלאת שמנים ארומטים וקצף אמבט וכמובן אפשרות נוחה ביותר לעשות אמבטיה לילדים הקטנים. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון שבאמבטיה יש את היתרון של מיקום כסא במקרה ומדובר על אדם מבוגר שנוח לו יותר להתקלח על כסא.

לסיכום, כל היתרונות של האמבטיה והמקלחת משתייכים אל אמבטיון שגם מאפשר לכם ליהנות מעיצוב יוקרתי וקלאסי בחדר הרחצה של הבית.

ראו עוד: אמבטיות