מקלחון מעוגל דלתות הזזה דגם BR154 מקלחון מעוגל על מסילה
בלוג

הכל על מקלחון מעוגל

בסקירה הנוכחית נראה כיצד תרמו הדירות הקטנות לפופולריות של המקלחונים הפינתיים והמעוגלים, נראה מה הקשר בין עגול לבין אסתטיקה וכן מדוע מדובר על פתרון עיצובי ופרקטי גם יחד.

מהפכת הדירות הקטנות

למרות שניתן למצוא דגמים שונים של מקלחון מעוגל הבנויים בצורה היוקרתית ביותר, אין ספק שהם יכולים להתאים מאוד גם לדירות סטנדרטיות ובפרט לדירות קטנות.

לאור העובדה שהבניה המודרנית מאופיינת לא פעם בחללים קטנים יותר ולעיתים גם בתקרות נמוכות, מסתבר שהתקנה של מקלחון איכותי יכולה לחסוך מקום יקר. לכן, בין אם מדובר על דירת חדר, שני חדרים או אפילו חמישה חדרים – מדובר על פתרון שתמיד יכול להתאים.

מעוגל זה אסתטי

חשוב לומר שלא רק חיסכון במקום הוא המניע המרכזי לבחירה במקלחונים המאופיינים בקווים מעוגלים או אליפטיים. קווים עגולים, שלא כמו קווים ישרים וזוויתיים, נחשבים בעיני שכבה גדולה של אנשים לעיצוב המועדף.
סגנון מעוגל מוכר כסגנון זורם, חלק יותר, נעים יותר וויזואלית. למרות שיש כאלה שיחלקו על כך, לדעתנו אין ספק שעיצוב עגול הוא דרך מצוינת לשבור את השגרה ולשבור את המסגרת.

פינתי זה פרקטי

מקלחונים מעוגלים רבים בנויים בצורה כזאת שהם מוכנים להרכבה בפינת חדר הרחצה. העובדה שבוחרים להתקין דגם פינתי יכולה להתאים כמענה לצרכים שונים ומגוונים:
  • אין ספק שמקלחון פינתי, במיוחד זה בעל הדלתות המעוגלות, יכול לפנות מקום רב בחדר הרחצה. בצורה כזאת ניתן לנצל את החלל בצורה המכסימלית.
  • לעומת הדגמים שמותקנים במרכז חדר האמבטיה, הדגמים הפינתיים יכולים להתאים לכל מבנה ולכל עיצוב.
  • הבחירה הפינתית מוכיחה את עצמה כמצוינת ופרקטית גם בדירות קטנות אך לא פחות מכך גם בדירות גדולות. מדובר לא פעם על פתרון איכותי גם לחדר רחצה משני, לצד שירותים צמודים או בלעדיהם.