וילון אמבטיה – לוכד החלומות דגם בד - לוכד החלומות - NS
בלוג

וילון אמבטיה – פריט הכרחי

מה שרבים לא נותנים עליו את הדעת הוא שיש בנמצא אינספור אפשרויות למציאת הוילון האידיאלי. זהו חלק מהותי מסל האביזרים לאמבטיה, ואולי תתפלאו לדעת אך גם תחום זה מאפשר מבחירה מבין אינספור עיצובים ודגמים, בשלל צבעים וטקסטורות מרהיבות.

על הוילונות הקיימים

ניתן למצוא כיום וילונות לאמבטיה ממגוון חומרים, כגון: וילונות מחומר בשם PEVA, הנחשב לאידיאלי להכנת וילונות אמבטיה, ולצד זה גם וילונות מעוצבים מבד או מפוליאסטר, שהינו חומר חסין מים שניתן גם לכביסה ב- 30 מעלות ועוד.

התקנת וילונות לאמבטיה

במידה ואתם מעוניינים להתקין וילונות באמבטיה, יש לקחת בחשבון כי יש שתי אפשרויות עיקריות להתקנתם: האחת היא באמצעות מסילה אותה יש לחבר לקירות עם ברגים, ובנוסף מותקנים תומכי תיקרה, כאשר הוילון נכנס לתוך המסילה. הדרך השנייה היא באמצעות מוט טלסקופי אשר נתפס בואקום לשני צידי הקיר, או מקובע אליהם באמצעות ברגים. שתי הדרכים קלות מאוד לביצוע וניתן לעשות אותן באופן עצמאי.

בסך הכול, מדובר כאן על מגוון רחב של וילונות, שיש להתאים לסגנון חדר האמבטיה, לעיצובו ולכך שתהייה שפה עיצובית אחידה עם שאר האלמנטים האחרים בחדר האמבטיה. מחירי הוילונות נוחים יחסית, כיוון שמדובר במוצר שאינו יקר במיוחד, וטווח המחירים שלו נע בין עשרות שקלים לוילונות פשוטים מאוד ועד למאות שקלים לוילונות יוקרתיים ומעוצבים ביותר.

כך ניתן לבחור בעיצובים סטנדרטיים, פחות או יותר, אך גם בוילונות הכוללים בתוכם "טוויסט": וילון אמבטיה תלת מימדי חלוקי, למשל, או וילונות בעיצובים מקוריים: צל ברווז, ניו יורק, יער, פסנתר, דגים בים, טבלה מחזורית או אפילו עיצוב בסגנון פייסבוק.

מגוון מוצרים משלימים

מעבר לוילונות עצמם, קיימת שורה ארוכה של מוצרים ופריטים, שמשלימים את המשוואה. מסילות לוילון, בהתאם לצורת המקלחת ולגודלה, תופסים כאן מקום של כבוד, וכך גם מוטות טלסקופיים. כל לקוח יכול לרכוש לעצמו את המוצרים המתאימים ביותר, על פי המאפיינים של האמבטיה שלו, ולקבל מראה מושלם בחדר האמבטיה.