אביזרים לאמבטיה
בלוג

כיור אמבטיה מעוצב

אלא שבחירת כיור, על רקע שלל האפשרויות העיצוביות, אינה דבר של מה בכך. כל מי שנמצא בעיצומה של בניית בית חדש, או שמשפץ את חדר האמבטיה בביתו, יכול להתרשם כיום ממגוון כיורים לאמבטיה, בשלל עיצובים גדלים וצבעים.

הבחירה אכן קשה, אך היתרון הוא שרק כך ניתן למצוא את הכיור המושלם לחדר האמבטיה שלכם. לכל המעוניינים בטיפים לקניה חכמה, המאמר הבא נכתב עבורכם.

כל האפשרויות בכיורי אמבטיה

חדר אמבטיה מעוצב משדרג את כל הבית, וזו עובדה קיימת. החשיבות שיש לכל חדר אמבטיה גדולה מאוד, במיוחד לטובת איכות החיים היומיומית של בני הבית. לכן, עיצוב חדר אמבטיה הוא בהחלט אחד הדברים החשובים שאסור לכם לוותר עליו, ובהחלט כדאי ומומלץ להשקיע זמן ומחשבה בתכנון חדר אמבטיה מושלם, על כל אביזרי האמבטיה השונים ובכלל זה הכלים הסניטריים.

בשוק מוצע כיום מגוון רחב מאוד של כיורים לאמבטיה, כל אחד עם מאפיינים ייחודיים משלו. הכיורים עצמם הם מחומרי גלם דוגמת החרס הפופולארי, זכוכית, אבן, שיש, קרמיקה למטבח ועוד. המשמעות היא שניתן להתאים את הכיור למראה המאפיין את האמבטיה כולה, ולרצונות העיצוביים של בני הבית. בזמן הקניה כדאי שתוודאו שאתם מקבלים אחריות למשך מספר שנים על הכיור, גם לשקט הנפשי שלכם וגם במידה ויהיה צורך בכך בהמשך הדרך.

לכל תקציב, יש את הכיורים שלו

מכיוון שלכל לקוח יש תקציב שונה המיועד לרכישת כיור לאמבטיה, יש כיום אפשרויות רבות למצוא כיור מתאים מכיוון שמדובר במנעד רחב של מחירים. לצד כיורים מעוצבים ויוקרתיים במחירים של כמה אלפי שקלים, ניתן למצוא כיורים סטנדרטים במחירים סבירים. העיצובים החדשניים הקיימים כיום מאפשרים מרחב פעולה גדול מאוד למתכנן המטבח ולמעצב הפנים, כך למשל ניתן לראות כיורי זכוכית עגולים עם דוגמא, כיור משטח, כיור שהוא חלק בלתי נפרד מהשיש, יציקת כיור ועוד.

קרא עודברזים לאמבטיה