בלוג

כלים סניטריים – מה חשוב לדעת לפני רכישה

בכל תכנית אדריכלית, או תכנית עיצוב פנים, ישנה תכנית כלים סניטריים המראה את סוגי הכלים הסניטריים המתוכננים לכל חלל וחלל בבית / במבנה המותאמים עפ"י גודל ועיצוב. 

בכל הקשור לכלים סניטריים ישנם כמה כללי אצבע שחשוב לדעת טרם יוצאים לרכישה ועל כך נדון במאמר זה.

מהם כלים סניטריים?

כלים סניטריים הם כל אותם כלים / אביזרים המחוברים לנקודות המים ונועדו לשימושים שונים, כמו למשל:

    • אסלות
    • מקלחונים
    • תעלות ניקוז
    • כיורים
    • בידה

חשיבותם של הכלים הסניטריים היא רבה מאד בכל הנוגע לעיצוב החללים וניתן בהחלט להתאים את הסגנון העיצובי של האסלה / המקלחון או הכיור למשל, לאופי חדר הרחצה בו הם מתוכננים לעמוד.

כאשר אנו מתכננים בית/ מבנה חדש, בכל תכנית אינסטלציה נראה את נק' המים המתוכננות ולצידן נבנה את רשימת הכלים הסניטריים הדרושים לנו וזאת עפ"י עיצוב וכמובן עלויות, שכן, המחירים לכלים סניטריים נעים ממחירים זולים ועד יקרים ביותר! לכן, חשוב לדעת מראש על איזה כיוון עיצובי אנו הולכים על מנת שנוכל לתכנן גם את מסגרת התקציב ממנה לא מומלץ לחרוג. 

היכן כדאי לרכוש כלים סניטריים? 

חנויות וספקים המוכרים כלים סניטריים פרוסים על פני כל הארץ, אך אצלנו בעידן הקרמיקה עושים לכם את החיים קלים ופשוטים ומאפשרים לכם להיכנס לקטלוג המרהיב והססגוני שלנו ולבחור בלחיצת כפתור איזה כלים סניטריים שאתם אוהבים, להזמין דרך האתר ואנחנו דואגים לכל השאר. אם הסתבכתם ואתם מבולבלים מעט, ניתן בכל רגע לצור קשר טלפוני עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו ולקבל ייעוץ מקצועי מנציגי השירות, ללא עלות, באדיבות ובמקצועיות!

עידן הקרמיקה היא חנות אינטרנטית שיש בה (כמעט) הכל, אנו מייבאים ומשווקים את המוצרים של מיטב יצרני הכלים הסניטריים מהארץ ומחו"ל כולל אחריות יצרן על המוצרים וכל זאת במחירים אטרקטיביים ביותר ושווים לכל כיס. 


נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת!

עידן הקרמיקה.