מקלחון פינתי במידות גדולות דגם BR 16 - דלתות וקבועים
בלוג

מקלחון חזית 2014

מהו מקלחון?

אם בעבר, הקונוטציה הראשונית של מקלחון הייתה מקלחוני צה"ל בשטח או בטירונות. כיום, המצב השתנה לחלוטין ואנשים רבים מחליטים על רכישת מקלחונים גדולים במגוון סגנונות עיצוב שמאפשרים את הנוחות המקסימאלית של הרחצה.

כיום, מקלחונים אינם מותקנים כי אין ברירה וזאת משום בית קטנטן או מצב כלכלי בעייתי, כיום הם מותקנים משום היתרונות הרבים שלהם ומשום היופי ומגוון האפשרויות שטמונות בהם. מקלחון הוא מקום בו עומדים ומתקלחים. המקום מוקף על ידי דלתות שעשויות מפלסטיק או סוגים שונים של זכוכית במגוון צבעים ומרקמים.

כל היתרונות במקלחון אחד

הדרך הטובה ביותר לתאר מקלחון הוא בהתאם ליתרונות שלו:

  • חסכון במקום – ההחלטה להתקין מקלחון בחדר רחצה וזאת במקום אמבטיה יאפשר לכם ליהנות מחסכון רב במקום. אם יש לכם חדר רחצה קטן ואתם מעוניינים שהוא לא יראה צפוף, מקלחון אידיאלי לכך. אם יש לכם חדר רחצה בינוני או גדול ואתם מעוניינים לעצב אותו בסגנון של פינות שונות, כמו למשל פינת מקלחון חזית, פינת מכונת כביסה, פינת ייבוש מגבות ופינת ארונות ושידות לאמבטיה, מקלחון הוא הפתרון האידיאלי בשבילכם.
  • תחזוקה וניקיון קלים ומהירים – אם עד היום עמלתם על קרצוף האמבטיה הגדולה בכל מיני תכשירים ונאלצתם לחזור על פעולה זו בתדירות גבוהה מאוד וזאת על מנת לאפשר לכל אחד מבני הבית והאורחים את ההנאה של רחצה באמבט, מקלחון חוסך לכם את כל זה. הניקוי של מקלחון מהיר ופשוט והתחזוקה שלו קלה מאוד.
  • חסכון במים – בישראל קיים משבר מים. הבחירה במקלחון על פני אמבט תחסוך בכמויות מים בצורה משמעותית.

מקלחון חזית – על מה מדובר?

מקלחון חזית תמיד ימוקם ויותקן במרכז החדר וינצל בצורה מקסימאלית את המקום מבלי להתפשר על חלל מרווח של מקלחון. המקלחון תמיד יעמוד על נישה מסוימת ברצפה והאיטום שלו ימנע חדירה או יציאה של מים. יש כל מיני מקלחוני חזית, אם מדובר על כאלו להם יש דלת כנף נפתחת החוצה או פנימה או מקלחון לו יש שתי דלתות. חשוב לדעת שמקלחונים מסוג זה לא מתאימים לכל חדרי הרחצה. ניתן להתקין אותם באותה נישה בה המקלחת נמצאת והסגירה שלהם תמיד תהיה חזיתית.

ראו עוד: מקלחונים במבצע | מקלחון פינתי