מקלחון פינתי משודרג במידות מיוחדות דגם 44 BR - דלתות עם מוט מגבת
בלוג

מקלחון פינתי מתאים לכל חדר אמבטיה

בין הפתרונות המועדפים ביותר בתחום הרחצה תופסים כיום מקום של כבוד המקלחונים בכלל וכן מקלחונים פינתיים בפרט. היכולת שלהם להביא לניצול מקסימלי של סביבת המגורים ומגוון הדגמים הרחב שהופך אותם למתאימים כמעט לכולם, הפך אותם פשוט לבחירה הנכונה.

לנצל כל פינה

מעצבי פנים מובילים יודעים לספר על היתרונות העיצוביים של מקלחונים מודרניים, רבים מהם כאלה בעיצוב פינתי. למרות שדבר זה בהחלט נכון, אין ספק שקיימת סיבה בסיסית, חשובה אפילו יותר, שמביאה את הצרכן הישראלי לבחור דווקא בדגם הפינתי.
דגמים אלה מסוגלים להביא לניצול הנכון והטוב ביותר של חדר רחצה מודרני. היכולת שלהם להשתלב גם בחדרי רחצה קטנים ואפילו זעירים, הופכת אותם לבחירה טבעית לבעלי דירות קטנות, שלא רוצים לוותר על האסתטיקה.

מתאים לכולם

באופן מובן, מקלחון פינתי מתאימים לדירות קטנות, אבל אין זאת אומרת שלא מדובר על פתרון מצוין גם לבעלי דירות גדולות, לבעלי פנטהאוזים וגם לבעלי בתים פרטיים, מהיוקרתיים ביותר. סקרי לקוחות מראים שהשילוב בין פרקטיות מרשימה, נוכחות, יופי ואסתטיקה, הופכים את הדגמים הפינתיים לנפוצים יותר מאי פעם.
לכל זאת צריך להוסיף גם עובדה נוספות – היכולת לבחור בין דגמים בעלי קווים ישרים לבין דגמים בעלי קווים מעוגלים תרמה גם היא לפופולאריות הגואה.

ציר או החלקה

כאשר עומדים בפני הבחירה בין סוגי מקלחונים שונים, בפרט אלה הפינתיים, כדאי לזכור שעל המראה הסופי תשפיע הטכניקה של סגירת הדלת. בקרב מקלחונים שונים ניתן למצוא סגנונות שונים של דלתות וסגירות. בין היתר ניתן למצוא:
  • דלתות וכנפיים שנסגרים באמצעות ציר
  • דלתות שנסגרות בצורה של החלקה
  • דלתות שנסגרות תוך קיפול
  • שילוב של כנפיים קבועות וכנפיים זזות ועוד
בנוסף, כדאי מאוד להשקיע גם בבחירה נכונה של אגנית איכותית, שתוכל גם לשפר את המראה הסופי וגם לסייע בניקוז מושלם, לא נזילות וללא הצפות.
ראו עודמקלחון חזית