ארון עומד מעוצב לשירותי אורחים דגם שניר 40 D/R
בלוג

הכל על אמבטיה פינתית

בין אלה שכבר בחרו בדגמים החדשים עבור הבית החדש או חדר הרחצה המשופץ נרשמה שביעות רצון רבה בזכות:

• האסתטיקה המיוחדת והמפתיעה.

• העובדה שמדובר על ניצול טוב יותר של החלל, שמתאים גם לדירות קטנות.

• העובדה שמדובר על מראה מודרני, עם יכולת לשלב פונקציות מיחדות ומפנקות.

אסתטיקה מיוחדת

עבור אלה שבוחרים בהן, אמבטיות פינתיות מהוות תוספת אסתטית בלתי שגרתית. העובדה שממקמים אותן צמוד לפינה מאפשרת לעצב את חדר הרחצה בצורה חדשנית ומעניינת יותר. אלה שכבר חזו במראה החדש, ועשו זאת בפעם הראשונה, מוסרים על תחושה מודרנית ומפתיעה.

ראוי לומר שדגמים אלה של אמבטיות ואגני רחצה מוצעים בצורות שונות. בין היתר ישנם דגמים בעלי קווים מעוגלים, של זרימה טבעית. לעומת זאת, ישנם דגמים אחרים ששומרים על מראה רבוע יותר, שמוצא חן בעיני חלק גדול מהאוכלוסייה.

ניצול חלל מקסימלי

יתרון חשוב שטמון בבחירה להתקין בבית חדר רחצה עם אמבטיה פינתית נובע מכך שמדובר על ניצול החלל בצורה המיטבית ביותר. בצורה כזאת, אפשר להפוך גם חלל קטן יחסית להרבה יותר פונקציונאלי. בנוסף, אין ספק שמתקבלת תחושה של חלל הרבה יותר גדול, רחב ונעים לעין.
למרות שישנם דגמים גדולים, שיכולים להתאים מאוד לחדרי רחצה רחבי ידיים, אפשר גם אחרת. ישנם גם סוגים של אמבטיות קטנות יותר, שמשתלבות נהדר גם בחדרים קטנים, בלי לוותר על מראה נאה ורחצה מפנקת.

עיצוב מודרני מפנק

בנוסף למראה החדשני והמודרני, אין ספק שבחירה בפתרונות רחצה פינתיים מאפשרת תוצאות מיוחדות גם בהיבט המפנק. לצד אמבטיות רגילות, ניתן להתקין גם דגמים בעלי מערכת עיסוי או מערכות ג'קוזי של ממש. בכך, אפשר להפוך במחי יד את חדר הרחצה השגרתי לחדר מפנק, ברמות של ספא איכותי. כאשר ברור שעבור רבים, חדר הרחצה הוא המקום הנכון להתרגע ולהתפנק, לאחר יום של עבודה מפרכת או לימודים מעייפים, עיצוב מודרני ומפנק יכול בהחלט להיות הפתרון הנכון ביותר.

קרא עוד: ארון שירות | ארון אמבטיה תלוי

כתיבת תגובה